וכן בפרקי ר' אליעזר
(פ"ד) אמר שהחיות עומדות אצל כסא כבודו, ועם היות
שאינם יודעות מקום כבודו אפילו הכי עומדות באימה
ויראה, וזה לשונו בפרק רביעי, והחיות עומדות אצל
כסא כבודו ואינם יודעות מקום כבודו והחיות עומדות
באימה ויראה ברתת וזיע ומזיעת פניהם נהר של אש
מושך ויוצא לפניו, שנאמר (דניאל ז, לה), נהר דינור
נגיד ונפיק מן קדמוהי, שנים שרפים עומדים אחד
מימינו של הקב"ה ואחד משמאלו, שש כנפים שש כנפים
לכל אחד בשתים יכסה פניו שלא יביטו פני השכינה
וכו', עכ"ל לעניננו:
ואפשר לפרש הנכבד והנורא במה שפירשו ואפשר בתקונים
(תקו"ז סה, ב), כי כמו שיש ל"ב אלהים במעשה בראשית
יש כנגדם ל"ב פעמים ידו"ד בנקודות ידועות שיוצאים
מהפסוקים כדפירשו שם, ונמצא בזה שאין לך דבר בעולם
שלא יהא חתום בשם ידו"ד ובשם אלהים הכל כאחד, ואם
כן הנכבד יקרא מצד שם ידו"ד מהטעם שפירשתי לעיל